O nas
Początki naszej działalności sięgają 1992 roku, gdy powstało biuro rachunkowe prowadzone przez biegłego rewidenta mgr Eugenię Malaszewską-Gamoń. W kolejnych latach do działalności dołączyły córki założycielki firmy, która z czasem przekształciła się w Biuro Rachunkowe Silesia sp. z o.o. Wieloletnia praktyka i doświadczenie sprawiły, że dziś możemy pochwalić się szerokim gronem zadowolonych Klientów, którymi są zarówno przedsiębiorcy, jak i osoby fizyczne.
Już od pierwszych lat istnienia firmy zapewnialiśmy rzetelne i niezawodne usługi, które obejmują między innymi obsługę księgowo-rachunkową, obsługę rozliczeń podatkowych i ZUS, nadzór dotyczący prowadzenia księgowości oraz usługi z zakresu rachunkowości zarządczej. Nasi Klienci mogą liczyć także na profesjonalne doradztwo związane z prowadzeniem ksiąg.
Historia i tradycja
Na przestrzeni lat w naszej firmie następowały różne zmiany, które przedstawiliśy poniżej. Jednak to, co nie zmienia się od początku istnienia biura, to dbałość o dokładne wykonywanie obowiązków, co w połączeniu z wykwalifikowaną kadrą składa się na wysoką jakość naszej pracy.
Powstaje Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe założone przez mgr Eugenię Malaszewską-Gamoń – absolwentkę Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo Finansowe i Podatkowe, a także wieloletnią pracownicę Urzędu Skarbowego w Rybniku.
Biuro Rachunkowe Silesia sp. z o.o. rozpoczyna swoją działalność jako kontynuacja firmy jednoosobowej, która na przestrzeni lat stała się firmą rodzinną prowadzoną przez Panią Eugenię z córkami – Aleksandrą Wronka oraz Romaną Goleniowską. Atutami firmy są doświadczeni pracownicy oraz doradztwo czynnego biegłego rewidenta.
Firma realizuje projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt ten ma na celu zwiększenie innowacyjności poprzez wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B. Dzięki temu w Biurze zostaje wdrożona internetowa platforma wymiany danych księgowych.
25-lecie istnienia firmy, która dzięki poziomowi usług uzyskała już wysoką renomę. Zespół pracowników powiększył się o kolejne pokolenie, a Klienci z zadowoleniem korzystają z wiedzy, doświadczenia oraz innowacyjnych sposobów kontaktu z biurem.
Obecnie stawiamy na ciągły rozwój w postaci szkoleń i profesjonalną obsługę Klientów zarówno tych wieloletnich, jak i nowych. Biurem zarządza córka założycielki – Romana Goleniowska.
Biuro Rachunkowe Silesia sp. z o.o. rozpoczyna swoją działalność jako kontynuacja firmy jednoosobowej, która na przestrzeni lat stała się firmą rodzinną prowadzoną przez Panią Eugenię z córkami – Aleksandrą Wronka oraz Romaną Goleniowską. Atutami firmy są doświadczeni pracownicy oraz doradztwo czynnego biegłego rewidenta.
25-lecie istnienia firmy, która dzięki poziomowi usług uzyskała już wysoką renomę. Zespół pracowników powiększył się o kolejne pokolenie, a Klienci z zadowoleniem korzystają z wiedzy, doświadczenia oraz innowacyjnych sposobów kontaktu z biurem.
Wybór biura rachunkowego, które zajmie naszymi się finansami i rozliczeniami to poważna decyzja. Ważne, aby postawić na doświadczoną i solidną firmę. Wieloletnia działalność w branży sprawia, że doskonale radzimy sobie nawet ze skomplikowanymi sprawami i dobrze rozumiemy potrzeby naszych Klientów. Jeżeli właśnie tego oczekują Państwo od firmy obsługującej księgowość, serdecznie zachęcamy do podjęcia współpracy.